14 marca 2016

Kilka ważnych informacji.

Miał być post z rozdziałem, ale nie udało się napisać brak weny twórczej a na siłę to nie chcę pisać, bo wychodzą mi jakieś bazgroły. Piszę, też do Was w pewnej sprawie organizacyjnej. Właśnie przed godzinką wróciłam z pierwszego dnia w nowej pracy :) i robię to co lubię robić czyli piekę różnego rodzaju ciasta i ciasteczka- pracuję w cukierni *.* dziś byłam od 6:00 do 16 ale czas w pracy szybko mi zleciał miłe szefostwo i ludzie i ogólnie cała atmosfera. A co z tym idzie, mniej czasu na blog, na swój i na Wasze. Nie obrażajcie się jeśli nie skomentuję danego postu, nawet jeśli zostawicie informację w spamie. Co do nowego rozdziału powinien pojawić się chociaż 1 w tym miesiącu. No to chyba tyle, kończę mój monolog. Jestem zmęczona i jeszcze zmagam się z dość dużym przeziębieniem, mam tylko nadzieję, że nie zaatakuje mnie żadna grypa. No to trzymajcie się Wszyscy cieplutko, aha i dziękuję za 15 ! komentarzy pod ostatnim postem. Jesteście Najwspanialsi!!!!


9 komentarzy:

  1. To dobrze,że robisz co lubisz i z całego serca sukcesów w pracy,jednakże szkoda tylko tego że będzie mało postów bo twój blog jest jednym z najlepszych(i tych pierwszych których przeczytałam).

    Mambo swali 1217

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całego serca życzę Ci*

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci samych sukcesów w nowej pracy :). Wielka szkoda, że nie będziesz miała zbytnio czasu na bloga, ale w pełni to rozumiem, życie realne jest przecież ważniejsze od blogowego.
    Kuruj sie, piecz ciasteczka, a w międzyczasie pisz rozdział, na który wszyscy czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę powodzenia w nowej pracy, piez dużo ciasteczek, <3 u mnie też problemy weno-czasowe, także...
    pozdrowionka misia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam Kochani Jesteście <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się,że robisz to co lubisz:*Mi co prawda do pracy parę lat zostało no,ale....W każdym bądź razie powodzenia no i kuruj się cmok cmok<3<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps.to ja Roki masz ode mnie komentarz pod ostatnią notką.:D

      Usuń
  7. Hej! Jestem nowa. Założyłam pierwszy blog i proszę cię i wszytkich tu o uwagę i przeczytanie tej notki nad którą długo pracowałam. Mam nadzieje że zostawcie po sobie komentarz. Dziękuję za uwagę i wg mam nadzieje że niedługo pojawi się nowa notka w twoim wykonaniu ;) .

    OdpowiedzUsuń