16 grudnia 2015

#4 Post informacyjny - Powracam

Hej Kochani. Nie wiem czy tutaj ktoś jeszcze zagląda? Blog "umarł" na dwa i pół miesiąca to było spowodowane moją pracą. Niestety ale pracodawca nie podpisał mi już umowy na dalszą współpracę, bo czas pracy był przewidziany tylko na taki okres, ale dobre i tyle. Teraz mam więcej czasu, bo szukam nowej pracy, i być może uda mi się coś napisać przed albo po świętach powinien pojawić się nowy rozdział. Na razie widać małe zmiany w wyglądzie bloga, na którym jeszcze pracuję. Chciałam Was jeszcze zaprosić na nowy blog tym razem to blog kulinarny www.smacznie-w-kuchni.blogspot.com . To chyba tyle. Czekajcie cierpliwie na nowy post. Do następnej notki.

2 komentarze:

  1. O bosz, nareszcie powrót, nie mogłam sie juz doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać na rozdziały :) Przykro mi z powodu pracy, ale mam nadzieję, że szybko uda się Tobie znaleźć nową :)

    OdpowiedzUsuń